-
نزدیکی در دوران عقد یا نامزدی بدون پاره شدن پرده بکارت
شنبه 15 دیماه سال 1397 09:17
یکی از دغدغه هایی که همواره برای برخی زوجین در دوران عقد یا نامزدی وجود دارد همواره این موضوع است که چطور میتوان زن و مرد باهم نزدیکی داشته باشند و مانع پاره شدن پرده بکارت شوند پرده بکارت پوشش نازکی که در ابتدای ورودی دهانه واژن یا مهبل وجود دارد و معمولا اشکال مختلفی دارد در این زمینه بخوانید : آناتومی جنسی بدن زنان...
-
آموزش شماره 8 مبتدی
شنبه 27 خردادماه سال 1385 09:10
آموزش شماره 8 مبتدی مدلسازی شماره4 ساخت اشیاء معماری 2 در این قسمت شما را با یک سری دیگر از اشیاء پیش ساخته معماری آشنا خواهیم کرد. دربها: دربها به شما این توانایی را می هند که شما دربهایی با ریزنکات و جزئیات ایجاد نمایید و همچنین می توانید این دربها را به وسیله پارامترها و فیلدهای عددی متحرک نمایید. و به وسیله همین...
-
آموزش شماره 7 دوره مبتدی
یکشنبه 21 خردادماه سال 1385 14:29
آموزش شماره 7 دوره مبتدی مدلسازی شماره 3 ساخت اشیاء و معماری در نرم افزار 3DS MAX6 ما می توانیم از اشیاء معماری پیش فرض استفاده نموده و سرعت انجام عملیات خود را بالا برده. به منوی Create رفته و از طبقه بندی Geometry گزینه AEC Extended را انتخاب می کنیم در این منو چند نمونه از این اشیا معماری وجود دارد. اولین گزینه...
-
آموزش مبتدی شماره 6
پنجشنبه 18 خردادماه سال 1385 05:25
آموزش مبتدی شماره 6 آموزش نوار ابزار Undo این دکمه یک مرحله قبلی را معکوس می کند یعنی آخرین عملیات انجام شده توسط شما را معکوس می کند. Redo این دکمه آخرین عملیات لغو شده توسط فرمان Undo را برمی گرداند. Select and Link این دکمه اشیاء انتخابی را به یکدیگر مرتبط می کند یعنی( Link ) می دهد. Unlink Select این دکمه اشیاء...
-
آموزش شماره 5 دوره مبتدی
چهارشنبه 17 خردادماه سال 1385 05:21
مدل سازی شماره(2) ساخت شکلهای توسعه یافته( Extended Primitive ) مجموعه ای از شکلهای پیچیده و آماده است که می توانید بسادگی شکلهای ابتدایی داخل صحنه ها ایجاد نمایید. برای ساخت این نوع شکلها از پانل Create یا منوی Create استفاده می کنیم. داخل پانل Create منوی این پانل را کلیک نموده و گزینه Primitive Extended را کلیک می...
-
آموزش شماره 4 (مبتدی)
شنبه 13 خردادماه سال 1385 17:10
آموزش شماره 4 (مبتدی) مدل سازی شماره 1 در نزم افزار 3DS MAX چندین راه برای ساخت اشیاء وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از اشیاء هندسی (استاندارد) می باشد. این دسته اشیاء هندسی که به standard primitive معروفند در پانل create قرار دارند. این پانل همانگونه که از نام لاتین آن معلوم است کار خلق و بوجود آوردن اشیاء در...
-
آموزش منوی Group
پنجشنبه 11 خردادماه سال 1385 04:44
آموزش منوی Group این منو و فرمان های داخل آن برای دسته بندی و اجتماع دادن چند شی در صحنه مورد استفاده قرار می گیرد. فرمان Group به کمک این فرمان شی های انتخاب شده در صحنه را به صورت یک گروه در می آوریم به این صورت که زمانی که یک شکل انتخاب می شود تمام اشکالی که با آن شکل تشکیل گروه را داده اند انتخاب می شوند. فرمان...
-
آموزش فرمان های منوی Edit
چهارشنبه 10 خردادماه سال 1385 05:53
آموزش فرمان های منوی Edit این منو شامل فرمانهایی برای انتخاب و ویرایش اشیاء صحنه است این فرمان ها به قرار زیر می باشند. فرمان Undo آخرین عملیات انجام شده توسط شما را معکوس می کند و برمی گرداند و معادل کلیدهای میان بر Ctrl +z است. فرمان Redo این فرمان آخرین عملیات لغو شده توسط فرمان Undo را برمی گرداند و معادل کلیدهای...
-
آشنایی با محیط 3DS MAX
سهشنبه 9 خردادماه سال 1385 08:17
آشنایی با محیط 3DS MAX در این قسمت شما را با محیط 3DSMAX آشنا می کنیم. محیط برنامه پنجره ای است شامل دیدگاه ها، نوار ابزار، منوها و پانل ها. در محیط برنامه روش های زیادی برای اجرای عملیات است بعنوان مثال برای ساخت اشیاء از منوهای پانل فرمان استفاده می کنیم. نوار منو: نوار منو درست در زیر نوار عنوان برنامه قرار دارد که...